субота, 17. август 2013.

Intervju sa Draganom Đukićem - DJ ĐUKOM

“Vreli poljubac” za uspešnu karijeru


Pored dosta letnjih hitova, više ili manje uspešnih singlova, dva mlada DJ-a – Đuka i Emil u saradnji sa estradnim umetnikom Acom Vejnovićem, rešili su da ovo leto obeleže novim hitom koji nosi naziv “Vreli poljubac”. Dragan Đukić Đuka i Emil Rajić jedini su DJ-evi koji su svoje umeće pokazali na koncertima Cece, Lukasa i Amadeus benda.



Svoju karijeru Dragan Đukić, publici poznatiji kao DJ Đuka,  započinje 2005. godine u lokalnoj diskoteci Atlantida u Batajnici, za doček Nove godine. Bez velikog iskustva ali sa puno ljubavi prema muzici, godinama je gradio ovo što sada ima – uspešnu karijeru urednika Radia Pink. Iako nekada profesionalni košarkaš, želja da postane DJ i bavi se muzikom nikada ga nije napustila. Trudi se da svaki put svojoj publici predstavi lični stil, ono po čemu je i postao prepoznatljiv. Danas može da se pohvali uspešnom karijerom, punim diskotekama na svojim nastupima širom Srbije i Evrope i čuvenim remixom poznate pesme “Nataša” Poslednje igre leptira.

Kako je započela saradnja DJ Emila i vas?
Kada sam postao muzički urednik Pink radija pozvao sam Emila Rajića, publici poznatijeg kao DJ Emil, u želji da započnemo saradnju, jer je on jedini DJ koji razmišlja kao ja  i sam način puštanja muzike nam je skoro isti , što smo kroz mnogo nastupa i potvrdili.

Acu Vejnovića, estradnog umetnika, pozvali ste DJ Emil i ti u želji da snimite pravi letnji hit. Odakle ideja za takav poduhvat?
Acu sam prvi put čuo kako peva dok je bio član Quadro band-a, pa je onda izašao iz njega i krenuo solo karijeru. On ima jednu svoju  pesmu, koja se zove “Prepotentna, navalentna”( Inače autor iste je Boki iz Amadeus Band-a)  i meni se svidelo kako je on to odpevao i kako to zvuči, pa sam predložio Emilu da odradimo jednu pesmu zajedno sa njim. U početku smo hteli da odradimo sa nekim poznatijim, upravo zato što nas dvoje nismo bili toliko poznati na sceni, a niko nije hteo da sarađuje sa nama bojeći se da li će to dobro zvučati ili neće. Međutim Aca je kao drugar odmah prihvatio da odradimo tu pesmu, a evo sada imamo pravi letnji hit koji se zove “Vreli poljubac”.

U planu je i snimanje spota. Kako teku pripreme?
Za sam početak smo uradili jedan photo shooting na bazenima Horizont, u Surduku, jer mislimo da je prelepa, prava letnja lokacija, a i sama pesma je rađena da bude upravo letnja i vesela, i mislim da je to prava kombinacija – dobre pesme i odlične lokacije. Tako da se i snimanje spota planira na istom mestu.

Tvoja karijera je krenula uzlaznom putanjom. Gde planiraš da ostvariš sebe?
Ceo život se vidim u muzici. Pored muzike bavio sam se profesionalno sportom, međutim muzika je nešto što mi zaista odgovara i ono što zaista volim i u čemu se pronalazim. Posao koji radim sada mi jako prija, odgovara i što je najvažnije čini me srećnim. Taj posao na radiju i žurke koje smo Emil i ja počeli da radimo zajedno, krenule su lepo i imamo sjajne rezultate i to je nešto što nam uliva veliku nadu i samopouzdanje da nastavio sa tim nastupima još bolje i još jače.

Šta je to u Emilovoj i tvojoj karijeri po čemu se izdvajate od ostalih Dj-eva na našoj sceni?
Mi smo jedini DJ-evi koji su radili na koncertu Svetlane Cece Ražnatović na Ušći, koncertu Ace Lukasa na Marakani i velikom koncertu Amadeusa koji je nedavno održan na Adi Ciganliji.  Ono što smo tada prikazali jeste vrlo raznovrstan repertoar, ne samo house muzika, domaća komercijalna već i na primer strani rok.

Kakvo iskustvo ti je pružio rad na Radiju Pink?
Iskreno, pružio mi je samo pozitivno iskustvo. Naišao sam na dobar prijem kod vlasnika, dali su mi veliko poverenje u samom startu i šansu pre svega, a mnogi drugi nisu čak ni hteli da mi je pruže. Svojim dosadašnjim radom mislim da opravdavam njihovo poverenje.

Koji su tvoji muzički uzori?
Slušam zaista mnogo vrsta muzike, i od svačeg po nešto volim. Tako da nemam adekvatnog uzora. Volim komercijalu i volim , što se tiče hausa – Progressive house. Slušam ja i power metal, Ex Yu pop/rok, zaista sve i svašta, i smatram da je to doprinelo da se moj muzički ukus i sama produkcija na taj način obogate. Volim Getu (David Guetta) i Avićia (Avicci) što se tiče komercijalnih klubskih DJ-eva. Od domaćih autora pre bih istakao bendove nego same pevače, iako poštujem rad mnogih. Konkretno volim  “Poslednja igra leptira”, “Tuti fruti”, “Prljavo kazalište”,“Riblju Čorbu” i to je muzika koju slušam kada se opuštam.

Koji su to ciljevi i stavovi koje imaš u svom životu?
Smatram sebe vrlo ambicioznom osobom koja ima visoke ciljeve, i zaista puno radim na sebi kako bih ostvario te ciljeve. Što se tiče stavova smatram da oni pre svega dolaze od kućnog vaspitanja, jer način na koji je neko vaspitan dobrim delom utiče na stavove. Moji neki stavovi su “Biti dobar čovek i pomoći drugima u nevolji”, jer danas je to koliko vidim retkost. Takodje ne volim laž, volim iskrenost i poštujem iskrene osobe i one koje imaju svoje JA, koje ti u lice kažu sve lepo i ružno što misle o tebi. Te ljude smatram jako dobrim drugarima.

Čiji savet ćeš najviše pamtiti i zbog čega?
Pored roditelja naravno, moj Kum( heh on me je krstio ) i drugi za sada jedan od najboljih prijatelja (možda kum jednog dana )  – Vasa iz Projekat benda,to  je čovek koji mi je dao puno saveta, jer je prošao kroz život i teške i lepe situacije pa samim tim može adekvatno da me posavetuje, pogotovo zato što mi nikako ne želi zlo. Njegov savet za karijeru koji ću pamtiti jeste – “Sve što radiš – radi da bude skupo. Jer samo tako ćeš se izdvojiti i publika će te poštovati!”. Drugi naravno, moj kum Bojan, sa kojim zaista pričam o svemu i svačemu, i međusobno se savetujemo.

Нема коментара:

Постави коментар